Vi tilbyder online booking

Portrætbillede af Vibeke

Dyrlæge og Klinikchef
Telefon: 59650015

Vibeke blev færdiguddannet som dyrlæge i 2000 og arbejdede først i en anden blandet praksis, inden hun i April 2001 blev ansat på Odsherreds Dyrehospital. I 2008 blev hun medejer af Odsherreds Dyrehospital og er i dag klinikchef både på Odsherreds Dyrehospital og Nykøbing Dyreklinik.

Vibekes store interesse er medicinske sygdomme hos hunde og katte. Især klinisk patologi (tolkning af laboratorieundersøgelser) har særlig interesse, hvorfor hun også har taget en stor del af sin efteruddannelse, indenfor dette felt. Vibeke er Fagdyrlæge i sygdomme hos hunde og katte og er Master of Companion Animal Clinical Science med speciale i Intern Medine.

Vibeke har siddet i ISO-Dyrlægens Kvalitetsudvalg i 6 år, og har arbejdet i Hygiejnegruppen under sektion for Familiedyr i Den Danske Dyrlægeforening, og er medlem af TAK - Tænketank for Arbejdsglæde i Klinisk Praksis.