Vi tilbyder online booking

Vi tilbyder online booking - Se mere

100 Års Jubilæums fejring med Åbent Hus

Lørdag 8. Juni 2024 kl. 10 - 14

2024 er et stort Jubilæums år for os, da Kurt har 40 års jubilæum, Betina har 35 års jubilæum og Kenneth har 25 års jubilæum på Odsherreds Dyrehospital.

Vi vil derfor gerne invitere klienter, samarbejdspartnere, familie og alle andre interesserede til Åbent Hus og hjælpe os med at fejre de 3 jubilarer.

Ud over at I kan komme rundt og se Dyrehospitalet, og hvad vi går og laver til dagligt, vil der også være små faglige indlæg og forskellige mere sjove input på dagen som demonstration af Agility, "Få fotograferet dit kæledyr", gode tilbud og vores Kæpheste konkurrence. Nærmere program vil blive offentliggjort senere.

Vi byder på lidt lækkert at spise og noget at drikke, så kom og fejr dagen med os og tag hele familien med

Event kalender